افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از کاهش استفاده از ماسک توسط شهروندان و افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

شکرالله رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: یک همت و جنبش عمومی نیاز است تا تمامی مردم دستورالعمل‌های سه گانه که همان شست و شوی مرتب دست‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

او افزود: قطعا اگر تمامی شهروندان دستورالعمل‌های سه گانه را رعایت کنند و به این جنبش بپیوندند شاهد کاهش آمار بیماری مبتلا به ویروس کرونا خواهیم بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:متاسفانه بیماری کرونا در جامعه فعال است به طوری که دیروز بیش از ۵۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند.

سلمان زاده افزود: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ۱۶۰ نفر است.

او گفت: وضعیت شهرستان‌های آبادان و خرمشهر قرمز و شادگان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: شهروندان حتما به آماری که روزانه در حال انتشار است دقت کنند و بیماری ویروس کرونا را جدی بگیرند.

سلمان زاده در پایان گفت:گروه‌های پرخطر همچون زنان باردار، سالمندان حدالامکان از منزل خارج نشوند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.