«بورات» هم رئیس جمهور آمریکا را مسخره کرد

صفحه مربوط به فیلم سینمایی «بورات» با بازی ساشا بارون کوهن، در اولین پست‌های توییتری خود ترامپ را مورد هدف قرار داد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، حدودا با گذشت ۱۴ سال از اکران فیلم سینمایی «بورات» با نقش آفرینی ساشا بارون کوهن، اکانت توییتری این فیلم سینمایی افراد زیادی از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را موردهدف قرار داد.

از روز جمعه برای این فیلم سینمایی، حساب توییتری ساخته شده تا از این طریق دوتالد ترامپ و شیوه مدیریت او در زمان بحران کرونا را مورد انتقاد قرار دهد. حساب توییتری این فیلم، نسبت به دویست هزار نفری که در ایام کرونا و تحت ریاست جمهوری آمریکا جان خود را از دست دادند و همینطور نسبت به صحبت ترامپ در مورد مصرف مواد سفید کننده برای درمان کرونا واکنش نشان داد.

در این صفحه توییتری نوشته شد: ترامپ، مرسی از این که برای چهار سال گذشته این سر فوق العاده را به من دادی.

«بورات» هم رئیس جمهور آمریکا را مسخره کرد

در دیگر توییت‌های دیگر نیز نوشته شده: ترامپ به شدت قوی است و حتی برای زنده ماندن به نوشیدن مواد سفید کننده نیز نیاز نداشت.

ترامپ یک رهبر واقعی است. او ثابت کرد که از بیش از دویست هزار نفر (کشته‌های آمریکا بر اثر کرونا) قوی‌تر است.

ترامپ راست می‌گفت، عده زیادی در بیرون از بیمارستان‌ها خوشحال بودند. البته وقتی فهمیدند که او (ترامپ) در داخل بیمارستان در حال مرگ است.

ترامپ پیامی مهم را به بیست هزار حامی خود منتقل کرد و از آن‌ها خواست به جامعه باز گردند و آنچه را که از او گرفتند (بیماری کرونا) بین دیگران پخش کنند.

این حساب توییتری بخشی از کمپین تبلیغاتی فیلم می باشد. کمپانی آمازون هفته پیش تریلری را از این فیلم سینمایی منتشر و اعلام کرد که در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) اکران خواهد شد.

بارون کوهن در این فیلم نقش یک خبرنگار قزاق را دارد که به آمریکا رفته و خودش را در موقعیت‌های خطرناکی در این کشور قرار می‌دهد. در این فیلم شخصیت اصلی با موضوع کرونا در ایالت متحده روبرو می‌شود و همچنین در یکی از گردهمایی‌هایی مایک پنس، معاون رئیس جمهور دولت فعلی آمریکا، شرکت می‌کند.

گفته می‌شود این فیلم از دشمنی و تقابل شدید جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها نیز سخن می‌گوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار