الزام باشگاه های ورزشی استان سمنان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به تسهیل هر چه بیشتر فرآیند صدور مجوز باشگاهها اظهار داشت : در حد امکان فرآیند زمانی صدور مجوز باشگاههای سطح استان می بایست کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با تاکید بر کاهش هزینه های در صدور مجوز باشگاهها گفت: چک لیست زمان بندی برای پروندههای باشگاهها به صورت شفاف دیده شود که در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه ممکن این امر انجام شود.

او نقش باشگاههای ورزشی را در توسعه ورزش، استعدادیابی و شناسایی پتانسیل بالقوه استان بسیار پراهمیت خواهند و افزود : علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی، باشگاههای ورزشی به عنوان مدرسه اخلاق بایستی با برنامه ریزی تمهیدات لازم زمینه مناسب را جهت ارتقای فرهنگ عمومی ورزشکاران با در نظر گرفتن معیارهای اخلاقی فراهم نمایند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در پایان با تاکید بر ابلاغیه ستاد کرونا در ورزش گفت: باشگاه دارانی که مشمول مصوبات ستاد کرونا هستند برای ادامه فعالیت در شرایط حاد کرونا باید دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا در ورزش استان را رعایت و پروتکل های بهداشتی را به نحو شایسته اجرا کنند.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.