برگزاری هرگونه مراسم و همایش در مراغه ممنوع است

 معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه گفت: برگزاری هرگونه مراسم و همایش در شهرستان ممنوع بوده و تمامی جلسات به غیر از جلسه ستاد مقابله با کرونا لغو شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، موسوی حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد کرونای مراغه با اشاره به وضعیت نگران‌کننده شیوع کرونا در این شهرستان گفت: عزاداری روز‌های ۲۸ و ۲۹ صفر در مراغه برگزار نخواهد شد و انتظارمان از هیات ها همکاری بیشتر در این زمینه است.

او بر استفاده از ماسک تاکید کرد و گفت: استفاده از ماسک اجباری است و نیازمند فرهنگ سازی از سوی سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی به خصوص در مناطقه حاشیه شهر و روستا‌ها هستیم.

موسوی حسینی گفت: اصناف به خصوص هیات امنای پاساژ‌ها نیز باید از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری کنند.

فرماندار مراغه همچنین به مشکلات نانوایی‌ها و صف‌های مقابل آن‌ها اشاره کرد و گفت: مشکل نان و صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌های شهرستان احصا شده و تمهیداتی برای رفع آن اتخاذ شده است.

موسوی حسینی به اهمیت کمیته‌های ستاد مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: کمیته‌های ستاد به صورت هفتگی جلساتی را با اعضای خود برگزار و جمع بندی را در جلسه ستاد مطرح کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.