انهدام باند سارقان خودرو در ابهر

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو و کشف ۸ فقره سرقت خودرو در ابهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در ابهر موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، یک نفر سارق حرفه‌ای خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مهدیخانی ادامه داد: متهم در تحقیقات و بازجویی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۸ فقره سرقت خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران پلیس در یک عملیات ضربتی، یکی از سارقان را دستگیر و تلاش برای دستگیری سارق دیگر ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه از محل اختفای متهمان تعداد ۵۲ قطعه انواع قطعات و محتویات خودرو کشف شد، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی ابهر با تاکید بر اینکه وجود اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل در داخل خودرو برای سارقان وسوسه انگیز خواهد بود، خاطرنشان کرد: شهروندان از پارک خودرو‌های خود در مکان‌های خلوت اجتناب و آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.