افزایش ۲۰ درصدی شکایات مردم استان سمنان از اصناف

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش ۲۰ درصدی شکایات مردمی از اصناف در شش ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در نیمه نخست امسال ، در حدود ۱۵۷۰ مورد شکایت مردمی از اصناف در سطح استان ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته ، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: از مجموع گزارشات دریافتی که توسط بازرسان و کارشناسان سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است تعداد ۷۰۸ مورد متخلف و منجر به تشکیل پرونده تخلف صنفی شدند که جهت بررسی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است و ۷۸۶ مورد غیر متخلف و ۷۹ مورد نیز در دست بررسی می باشد.

مهدی یحیایی یادآور شد: علاوه بر این هم استانی ها می توانند شکایات و گزارشات خود را اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدور صورت حساب ، عرضه و فروش کالای قاچاق به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام / گ 

برچسب ها: اصناف ، شکایات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار