آغاز طرح پاییزه کتاب در چهارمحال و بختیاری از ۵ آبان ماه

معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح پاییزه کتاب از ۵ آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید حسین نژادحسینی معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با مساعدت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح پاییزه کتاب ۹۹ از دوشنبه ۵ آبان ماه تا دوشنبه ۱۲ آبان ماه به مدت هشت روز همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی‌های عضو طرح برگزار می‌شود.

او با تأکید بر اینکه در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار افزایش ۲۵ درصدی خواهد داشت افزود: در این دوره هر خریدار می‌تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب بخرد.


بیشتر بخوانید


نژادحسینی اضافه کرد: کتابفروشی‌های پاتوق کتاب واقع در خیابان سعدی شهرکرد، دنیای کتاب واقع در خیابان مولوی شهرکرد و گنج در مال خلیفه لردگان از کتابفروشی‌های عضو این طرح هستند.

او ادامه داد: همه گیری ویروس کووید ۱۹، باعث آسیب به کتابفروشان و ناشران شده است و با اجرای طرح‌های فصلی به رونق کتابفروشی‌ها و ترغیب مردم به تهیه کتاب‌های با صرف هزینه کمتر کمک می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.