سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام خبر داد؛

کشف داروی قاچاق در ایلام

سرهنگ کیانی از کشف داروی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا خصوصا کالا‌های سلامت محور و در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه دارو‌های قاچاق توسط یک واحد صنفی غیر مجاز، موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام افزود: با انجام اقدامات پلیسی، رصد اخبار و اطلاعات بدست آمده این واحد صنفی متخلف عرضه کننده دارو‌های قاچاق در یکی از محله‌های شهر ایلام شناسائی شد.

او ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این واحد غیر مجاز تعداد ۲ هزار و ۴۷۶ حبه انواع قرص‌های خارجی و ۵ کیلوگرم پودر‌های مکمل دارویی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ کیانی با بیان اینکه رسالت اصلی پلیس امنیت اقتصادی، برخورد قاطع و جدی با جرائم مختلف از جمله جرائم علیه سلامت جامعه می‌باشد، بیان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و جهت مطالبه به حق مردمی تحویل مراجع قضائی شد.

او با اشاره به اینکه خط قرمز پلیس امنیت اقتصادی، امنیت وسلامت اقتصاد جامعه است، اظهار کرد: عزم و اراده پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و اخلالگران نظم اقتصادی بیش از هر زمان دیگری جدی‌تر بوده و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.