اطلاعات ۱۱ هزار پلاک در سنندج برداشت شد

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج گفت: اطلاعات ۱۱ هزار و ۲۴۶ پلاک در حوزه شهرداری منطقه سه سنندج برداشت شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،قدرت‌الله سیف‌پناهی گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برداشت اطلاعات املاک با مشکلات فراوانی روبرو بود که در راستای جلوگیری از تعطیلی و تداوم اجرای طرح برداشت اطلاعات از طریق پهباد نقشه‌برداری انجام می‌شود.

او افزود: طرح ممیزی املاک ابتدا در نواحی منفصل شهری و سپس در حوزه شهرداری منطقه دو و پس از آن از اوایل سال ۹۷ در حوزه شهرداری منطقه سه آغاز شد.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج از برداشت اطلاعات ۱۱ هزار و ۲۴۶ پلاک در حوزه شهرداری منطقه سه از آغاز اجرای طرح تا کنون با توجه به وسعت منطقه خبر داد و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال اطلاعات املاک ۲ هزار و ۸۵۰ پلاک در قالب ۳ هزار ۹۵۵ پرونده برداشت شد.

سیف‌پناهی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته، برداشت اطلاعات از طریق پهباد نقشه برداری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: اطلاعات به رو زاز وضعیت موجود تمامی املاک، شناسنامه‌دار نمودن شهر براساس کد نوسازی و اطلاعات ممیزی، ارائه و توزیع خدمات متوازن شهری، ایجاد درآمد پایدار از اهم اهداف اجرای طرح ممیزی املاک به شمار می‌آید.

مدیر اداره ممیزی املاک شهرداری سنندج تصریح کرد: برداشت اطلاعات املاک تا پس از اپیدمی ویروس کرونا به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس همچنان از طرق پهباد نقشه‌برداری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.