۲هزار و ۷۰۰ کیلوگرم صید ترال در خلیج فارس کشف شد

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: به منظور مقابله با صید ترال(کف روب) از ابتدای سال تا کنون دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم ماهی که به این روش صید شده بود، کشف شده است.

۲هزار و ۷۰۰ کیلوگرم صید ترال در خلیج فارس کشف شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: مقابله با صید ترال به عنوان یکی از شیوه‌های صید مخرب از ماموریت‌های فرعی نیروی دریایی سپاه است و بر همین اساس، از ابتدای امسال تاکنون، دو هزار و ۷۰۰ کیلوگرم ماهی که به روش کف روب یا ترال صید شده کشف و در میان مددجویان زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد استان توزیع شده‌است.

او ادامه داد: در این مدت تعدادی شناور که  صید ترال می‌کردند در خورخان و بردستان شهرستان دیر شناسایی و توقیف شده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه همچنین برخورد با پدیده قاچاق سوخت را یکی از ماموریت‌های این نیرو عنوان کرد و افزود: در نیمه نخست امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به دست نیرو‌های این منطقه در آب‌های کشور کشف و به مخازن شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی تحویل شد.

زیراهی  گفت: همچنین در این مدت ۱۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۶ هزار و ۹۶۱ عدد قوطی مشروبات الکلی نیز از برخی شناور‌ها کشف  شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.