ایجاد۲ هزار و ۶۴۵ طرح اشتغال برای بانوان زیرپوشش کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۶۴۵ طرح اشتغال برای بانوان تحت حمایت کمیته امداد فارس با اعتبار ۶۵۰ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۶۵۰ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خواهر تحت حمایت استان تخصیص یافته است، گفت: از این میزان، ۱۴۰ میلیارد ریال از محل منابع امدادی و ۵۱۰ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس افزود: در همین مدت ۲۶۴۵ طرح اشتغال برای بانوان تحت حمایت استان فارس ایجاد شده که از این تعداد ۱ هزار و ۴۴۲ طرح روستایی و ۱ هزار و ۲۰۳ طرح شهری بوده است. همچنین با ایجاد میزان طرح‌های مذکور ۲۹۶۲ نفر از بانوان تحت حمایت شاغل شدند.

او در خصوص نوع مشاغل ایجاد شده طی ۶ ماهه نخست امسال یادآور شد: ۱۲۶۴ طرح در مشاغل خدماتی، ۵۷۰ مورد دام‌پروری، ۶۲ مورد صنایع‌دستی و ۶۴ مورد کشاورزی، ۳۷۵ مورد فرش و گلیم بافی ۲۱۰ مورد پرورش طیور، ۴۷ مورد حمل و نقل و ۵۳ مورد نیز زنبورداری ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.