تکمیل پردیس بهمن شهرکرد نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار است

مدیر سینما بهمن شهرکرد گفت: تکمیل پردیس این سینما نیازمند ۲ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی حسن‌زاده مدیر سینما بهمن شهرکرد در نشست علنی شورای شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: چندین سال بود که به دنبال ایجاد تغییراتی در سینما بودیم چرا که تنها یک سالن در این سینما بود و در اکران فیلم با مشکل مواجه بودیم.

او افزود: در همین راستا چهار سالن با ظرفیت‌های ۲۲۰، ۶۳، ۶۲ و ۵۴ نفره و یک سالن روباز که بزرگترین سالن روباز در سینما‌های کشور می‌باشد، احداث شده است.


بیشتر بخوانید


حسن‌زاده ادامه داد: در پردیس سینما بهمن فضا‌هایی برای نمازخانه، کتابخانه، کافی‌شاپ و در قسمت سالن روباز چتر‌هایی تعبیه شده که در چهار فصل قابل استفاده و در این سالن غرفه‌هایی برای ارائه محصولات فرهنگی و صنایع دستی پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: در راستای ساخت این سالن‌ها تاکنون شش میلیارد تومان اعتبار هزینه و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که جهت تکمیل و بهره‌برداری آن حدود دو میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز داریم تا بتوانیم دو ماه آینده این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

حسن زاده گفت: در سالن‌های پیش‌بینی شده می‌توان فیلم و تئاتر کودک و یا همزمان به صورت روزانه ۱۰ فیلم اکران کنیم.

در این نشست مقرر گردید افرادی که برای نوسازی ملک خود اقدام می‌نمایند باید عقب‌نشینی لازم را براساس قوانین شهرداری انجام دهند و برای نقل و انتقال ملک عقب‌نشینی ضرورتی ندارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.