لغو جراحی های غیر اورژانسی در شهرستان اسدآباد

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:تا پایان وضع قرمز کرونایی و عادی شدن نسبی شرایط ، جراحی‌های غیر اورژانسی در شهرستان اسدآباد لغو می شود.

دکترعاطفه سمایی,معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: با گذشت هشت ماه از شیوع  کرونا در کشور و خسته شدن کادر درمان متاسفانه حساسیت اجتماعی برای رعایت شیوه نا مه های بهداشتی افزوده نشده و وجود خطر برای برخی ملموس نشده است.

او ادامه داد: کادر درمان با نگرانی پیرامون اینکه آیا تخت ها برای بستری بیماران کفایت می کند یا خیر، داروها جوابگوی نیاز بیماران هست یا خیر و هزار و یک نگرانی دیگر، روز و شب را با سختی می گذرانند اما در نهایت تاسف میبینیم عده ای هنوز ماسک نمی زنند، در خیابان و بازار و کوچه ها گردش می کنند و میهمانی ها و مراسم برقرار است .

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد  از همشهریان خواست در خانه بمانند و بیش از پیش خاطر مدافعان سلامت را به سبب بیماری خود یا عزیزان شان آزرده نسازند.

سمایی ابراز داشت:با توجه به حساسیت اوضاع حداقل تا پایان وضع قرمز و عادی شدن نسبی شرایط، جراحی های غیر اورژانسی در شهرستان اسدآباد انجام نمی شود.

او  ابراز امیدواری کرد: همشهریان با صبوری و رعایت شیوه های بهداشتی کادر درمان و خود را در برون رفت از این وضعیت یاری کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.