دستگیری سارق موتورسیکلت ها در شهرستان نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق موتورسیکلت ها در شهرستان نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ احمد ساکی، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرارگرفت.

او افزود: با تلاش ماموران و اقدامات فنی و بهره گیری از توان اطلاعاتی، یک سارق سابقه دار که ۱۲ روز قبل از زندان آزاد شده بود در این خصوص شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ ساکی بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجویی‌ها و تحقیقات فنی، به ۴ فقره سرقت موتور سیکلت و ۵۰ کیلوگرم گردو در شهرستان نهاوند اعتراف کرد که در بازرسی از مخفیگاه وی، ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و با راهنمایی او یک خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای تحویل موتورسیکلت‌های مکشوفه به مالکان انجام و متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.