دعوت نشدن رتبه‌های برتر به مصاحبه فرهنگیان + نتیجه پیگیری

موضوع دعوت نشدن رتبه‌های برتر به مصاحبه فرهنگیان توسط خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پس از دریافت پیام‌هایی در مورد دعوت نشدن رتبه‌های برتر به مصاحبه فرهنگیان، این موضوع برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.



 



متن پیام شهروندخبرنگار؛

دعوت نشدن رتبه های برتر به مصاحبه فرهنگیان

من امسال رتبه ۱۵۰ کنکور انسانی را کسب کردم با اینکه تمام شرایط را داشتم و به غیر از فرهنگیان اولویت دیگری انتخاب نکردم به مصاحبه دعوت نشدم این تنها مشکل من نیست بسیاری از رتبه های برتر همین مشکل را دارند واقعا این چه اوضائی است؟؟لطفا مسئولین رسیدگی کنند اصلا قابل درک نیست. فقط متاسفم.

 



نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دعوت نشدن رتبه‌های برتر به مصاحبه فرهنگیان را در پیوند (لینک) زیر مشاهده می‌کنید.

 

چرا رتبه برترها به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدند؟ + روش اعتراض
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به بیان توضیحاتی درباره علت دعوت نشدن برخی رتبه برتر‌های کنکور سراسری به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پرداخت.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
سلام اقای خنیفر سال ۹۹ که قرار بود ظرفیت فرهنگیان ۳۰۰۰۰ باشد ولی شد ۲۰۰۰۰ لطفا ظرفیت تکمیل ظرفیت را افزایش دهید تا همه استان ها بتونند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.مگه نمی گید با کمبود معلم مواجه هستم لطفا ظرفیت تکمیل بیشتر از ۱۲۰۰ ببرید تا خیلی از بچه ها پشت کنکور نمونند.لطفا این پیام رابه رییس دانشگاه فرهنگیان اقای دکتر خنیفر برسانید
Iran (Islamic Republic of)
رضا کهیازی
۱۹:۱۳ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
با سلام وخدا قوت لطفا درمورد تبعیض در انتخاب نشدن دختران با رتبه بهتر وانتخاب پسران با رتبه پایین تر در دانشگاه فرهنگیان یکی از خبر نگاران پیگیری کنند مگر دراینده کمبود معلم برای دختران مشهود نخواهد بود ومجبور به فرستادن معلم مرد به دبیرستان دخترانه نمیشوند در ضمن کسانی که این عمل را انجام داده اند حق خوری کرده اند وتا ابد به امثال کسانی که یکسال تمام وبیشتر درس خوانده اند بدهکارند اگر ازحقالناس بویی برده باشند تا قیامت به ما بدهکارند وما از حق مان نمیگذریم با تشکر خیلی ممنون
آخرین اخبار