بهروان: همه به دنبال راهکاری هستند که بازی‌ها با تماشاگر باشد

مشاور سازمان لیگ گفت: همه در سازمان لیگ و فدراسیون به دنبال راهکاری هستند که بازی‌ها با تماشاگر باشد، چون بدون حضور آن‌ها فوتبال لطفی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ درباره قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: درحال حاضر تیم‌هایی داریم که برای یک استان هستند و حتی از یک ورزشگاه استفاده می‌کنند که ما مجبور هستیم برای آن‌ها از اعداد متناظر استفاده کنیم. این اعداد متناظر طوری عمل می‌کنند که در هفته آخر نیز به هم نمی‌خورند و حساسیت به وجود بیاید.

او افزود: همه در سازمان لیگ و فدراسیون به دنبال راهکاری هستند که بازی‌ها با تماشاگر باشد، چون بدون حضور آن‌ها فوتبال لطفی نخواهد داشت. در کشور‌های توسعه یافته هم تماشاگران کمی را در ورزشگاه‌ها راه می‌دهند و ما هم می‌توانیم از یک چهارم ظرفیت ورزشگاه استفاده کنیم.

مشاور سازمان لیگ در پایان گفت: برخی معتقد هستند که صندلی‌ها برداشته شود تا خود به خود شیوه نامه ها حفظ شود، اما باید مدت‌ها با این ویروس زندگی کنیم و ورزش نباید تعطیل شود. خوشبختانه ستاد کرونا هم حمایت کرده و ما توانستیم فصل قبل را هم به پایان برسانیم و یک تیم مان هم به فینال آسیا رفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار