ادبیات قابل تأمل حاج قاسم برای درخواست پیگیری مفقودین منطقه خان طومان

نامه‌ ای از شهید سلیمانی به معاونت سپاه و در خواست ایشان جهت پیگیری مفقودین در خان طومان که با ادبیاتی خاص بیان شده مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته خبر بازگشت پیکر تعدادی از شهدای مفقود شده در خان طومان سوریه واکنش بسیاری از کاربران و خانواده‌های این شهدای گرانقدر را به دنبال داشت. نبرد منطقه خان طومان یکی از مهم‌ترین و نفس‌گیرترین مقاومت‌های مدافعان حرم در برابر تکفیری‌ها بود که آنان را از رسیدن به حلب و محاصره این شهر ناتوان کرد، نبردی که شهادت و اسارت تعدادی از رزمنده‌های مدافع حرم را به دنبال داشت.

تصویری که در ادامه مشاهده می‎کنید، نامه شهید حاج قاسم سلیمانی به معاونت نیروی انسانی سپاه پاسداران است که ادبیات استفاده شده در آن توسط حاج قاسم، اهمیت خواسته ایشان مبنی بر تفحص و پیگیری شهدا و مفقودین در خان طومان را به خوبی آشکار می‌سازد.

نامه شهید سلیمانی جهت پیگیری مفقودین خان طومان


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
من هر روز از فراق این عزیز شهید دلم آتیش میگیره نمیدونم خانواده و دوستان این بزرگوار چی میکشند و حسرت می خوردم برای دیدار شهدای عزیزمون ،یا خدا چقدر من عقب هستم از این جریان ، از من بعیده شهید بشم مگر به رحمت خودت ،کرماتی کنی این توفیق حاصل بشه من که نتوستم این عزیزان شهید رو درک کنم خدایی انصاف نیست این دنیا که نشد لااقل اون دنیا این آتیش دلم آروم بگیره خوش به حال شهدا و خانواده هاشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
فرق انسانهای بزرگ با مسئولین دولتی ما در همینه که یکی برای خدمت به مهین به جای دستور ،از زیر مجموعه خودش خواهش می کنه و دست بوسی را سرلوحه کارش قرار میده ، همین تواضع و خشوع باعث بزرگی این شهداست .خدایا مارو هم به این چشمه زلال و جاری متصل کن
آخرین اخبار