تحلیلگران اقتصادی آمریکا هشدار دادند؛

هشدار غول بانکداری آمریکا درباره سقوط ارزش دلار در این کشور

تحلیلگران بانکداری آمریکا در یادداشتی نسبت به سقوط حتمی ارزش دلار آمریکا در صورت پیروزی ترامپ در رای الکترال هشدار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، گلدمن ساکس، غول بانکداری آمریکا در باره سقوط دلار آمریکا هشدار داد.

گلدمن ساکس یکی از غول‌های بانکداری در آمریکا با اشاره به خطرات ناشی از آزمایش‌های مربوط به واکسن کرونا و همچنین برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آینده‌ای نزدیک، درباره احتمال سقوط دلار آمریکا هشدار داد.

تحلیلگران اقتصاد بانکی در یادداشتی خطاب به سرمایه‌گذاران تاکید کردند، پیروزی ترامپ در رای الکترال، به احتمال زیاد به سقوط دلار تا پایان سال ۲۰۲۰ و تاخیر در روند ساخت واکسن کرونا منجر خواهد شد.

آن‌ها تاکید کردند در حال حاضر شاخص‌های دقیق نظیر بازار‌های پیش بینی وقایع و مدل‌های عمومی حاکی از پیشتازی ۶۰ درصدی دموکرات‌ها هستند.

به اعتقاد آن‌ها انتخابات آمریکا و اخبار مربوط به جدول زمانی واکسن کرونا، می‌تواند شاخص وزنی دلار را به پایین‌ترین حد خود از سال ۲۰۱۸ تاکنون برساند.


بیشتر بخوانید


گلدمن هشدار داد: ما در مورد شمارش تعداد آراء به ویژه برای سنا و واکنش بازار سهام هیچ اطمینانی نداریم، اما حواشی گسترده در مورد نظرسنجی‌های فعلی خطر به تاخیر انداختن نتیجه انتخابات را کاهش داده و احتمال دستیابی به موفقیت واکسن در کوتاه مدت می‌تواند پشتوانه‌ای برای سرمایه‌گذاری‌های پرخطر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
تو ایران ارزشمند است
آخرین اخبار