پیکر شهید محمد بهروان در دزفول آرام می‌گیرد

معاون سیاسی-اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: مراسم تشییع و تدفین شهید محمد بهروان، روز پنجشنبه ۲۴ مهرماه برگزار می‌شود.

سید مهدی چلوی معاون سیاسی _اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه هماهنگی مراسمات تشییع و تدفین شهید محمد بهروان، از شهدای تازه تفحص شده با حضور جمعی از روسای ادارات و نهاد‌ها در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

او در تشریح برنامه‌های تشییع شهید بیان داشت: مراسم وداع با این شهید والامقام ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می‌شود، ضمن اینکه مراسم تشییع شهید گلگون کفن ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۴ مهر از حرم سبزقبا (ع) به طرف شهیدآباد و به صورت کاروان خودرویی برگزار خواهد شد.

به گفته چلوی، مراسم بزرگداشت شهید بهروان، پنجشنبه شب ساعت ۲۱ در گلزار شهدای بهشت علی از سوی هیئت روضه الزهرای دزفول برگزار می‌شود.

در ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، تعداد زیادی از بسیجیان، رزمندگان اسلام و ایثارگران با حضور در جبهه‌های جنگ با رشادت‌ها و دلاوری‌ها از خاک میهن دفاع کردند و تعداد زیادی از رزمندگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و با گذشت ۴۰ سال جنگ، همچنان پیکر شهدای تازه تفحص شده به میهن بازمی گردد، ضمن اینکه بسیاری از رزمندگان مفقودالاثر و جاویرالاثر مانده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.