مدیر جدید امور مالی بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم معارفه پرستو مهرپناه مدیر جدید امور مالی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور شهاب حسینی معاون پشتیبانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهاب حسینی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره‌کل بهزیستی با بر شمردن وظایف خطیر مالی در رازداری، امانتداری، پاکدستی و به روز بودن اطلاعات در این حوزه، گفت : مجموعه مالی بهزیستی استان کرمانشاه از همه این خصوصیات برخوردار است و یکی از با انضباط‌ترین مجموعه‌هایی است که وظایف آن خدمت به مددجویان و پرسنل اداره به نحو احسن است.

او با تقدیر از تلاش‌های بهمن عیسی‌پور مدیر پیشین مالی بهزیستی استان و تبریک به پرستو مهرپناه مدیر جدید حوزه مالی، او را مدیری منظم وسختکوش و شناسنامه بهزیستی استان در حوزه مالی خواند و گفت : ان شاءالله در سایه الطاف الهی و تلاش همه همکاران شاهد ارتقای هرچه بیشتر رتبه‌های مالی خواهیم بود.

الهام مجیدی ذی حساب بهزیستی استان کرمانشاه افزود: پرسنل حوزه مالی بهزیستی استان همواره دلسوزانه کار‌های مربوطه را انجام می‌دهند.

پرستو مهرپناه مدیر جدید امور بهزیستی استان گفت: تمامی امورات مربوط به حوزه مالی تاکنون توسط همکاران این حوزه به خوبی و در اسرع وقت انجام شده است و از این به بعد این روند به خوبی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار