همگان باید در بازگشت سالم بانوان زندانی به اجتماع کمک کنند

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: همه ما وظیفه داریم برای بازگشت سالم بانوان زندانی به اجتماع کمک کنیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در نشست هم‌اندیشی با موضوع «بررسی وضعیت زنان زندانی»گفت: همه ما وظیفه داریم برای بازگشت سالم بانوان زندانی به اجتماع کمک کنیم و در این زمینه نیازمند همت و تلاش بیش از پیش مسوولان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این حوزه هستیم.

او   با اشاره به ضرورت احیا کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی در زندان‌ها اظهارداشت: باید شرایط اشتغال و توانمندسازی برای مادران دارای فرزند بویژه بعد از آزادی از زندان مهیا شود و برای آزادی آن‌دسته از زنانی که به خاطر جرایم مالی با مبالغ اندک در او تصریح کرد: فرآیند اصلاح و تربیت در سطح زندان با هدف بازسازی شخصیت زندانیان به صورت مدون صورت گیرد و جامعه باید زندانیان آزاد شده را پذیرش کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده سیستان و بلوچستان گفت: مددجویان نباید محکوم به قضاوت‌های فردی ما باشند و باید شرایط را برای زندگی دوباره آنان در جامعه فراهم کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار