مدیرعامل تیم فوتبال تراکتور:

مخالف ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی هستم/ مبلغ قرارداد بازیکنان باید نظارت و ساماندهی شود

محمد علیپور مدیرعامل تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی برای بازی‌های لیگ بیستم فوتبال توضیحاتی داد.

محمد علیپور مدیر عامل باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به قرعه تیم خود در مسابقات فکر نمی‌کنم،  تیمی که می‌خواهد نتیجه لازم بگیرد نباید به این مسائل توجه کند که با چه تیمی بازی می‌کند. البته این موضوع که تیم تراکتور در هفته‌های اول با تیم‌های بزرگ و مدعی قهرمانی بازی نکند خوب است، اما در حال حاضر همه تیم‌ها قدرتمند هستند و با همه قوا در لیگ برتر فوتبال شرکت می‌کنند و رقبای آسانی در مسابقات نداریم.

علیپور درباره اینکه تراکتور قصد ندارد بازیکن بزرگی را به خدمت بگیرد، گفت: من مخالف ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی هستم و همه بازیکنان قابل احترام هستند، اما آن‌ها اختلاف آن چنانی با یکدیگر ندارند. ما از شرایط  موجود راضی هستیم و مشکلی در این باره نداریم.

ما از برنامه ریزی مسابقات لیگ بیستم تمکین می کنیم 

علیپور درباره اینکه تیم تراکتور در نیم فصل دوم با تیم‌های مطرح در بیرون از خانه بازی می‌کند، گفت: ان شاالله امسال تیم ما بیرون از خانه هم بتواند نتایج خوبی بگیرد. ما نمی‌توانیم از قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایراد بگیریم و باید حرفه‌ای به این مسئله نگاه کنیم، چون براساس اصول خاصی قرعه تیم‌ها مشخص می‌شود. امیدوارم فصل بعد لیگ برتر فوتبال برای همه تیم‌ها خوب باشد و ما هم از برنامه ریزی مسابقات تمکین می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم تبریزی گفت: ما هنوز به خواسته‌های خود در نقل و انتقالات به طور کامل نرسیده ایم، اما قصد داریم به جوانان در بازی‌ها تکیه کنیم و ۲، ۳ بازیکن جوان مدنظرمان هستند که به زودی آن‌ها را به خدمت می‌گیریم.

بعید می دانم قوچان نژاد به تراکتور بیاید 

او درباره پیشنهاد به قوچان نژاد برای پیوستن به تراکتور بیان کرد: من به قوچان نژاد پیشنهاد نداده ام و زنوزی مالک باشگاه  با او مذاکره کرده است، اما بعید می‌دانم که این بازیکن به تراکتور بیاید.

مبلغ قراردادهای بازیکنان خیلی بالا است

مدیرعامل تراکتور درباره مبلغ قرارداد‌های نجومی در نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: مبلغ قرارداد‌های بازیکنان خیلی بالا است و رقم‌های درخواستی برخی از بازیکنان قابل تحمل نیست و باید این مبالغ ساماندهی شوند. من کسی را متهم نمی‌کنم، اما باشگاه تراکتور این آمادگی را دارد تا براساس اصول و چارچوب مشخصی با بازیکنان قرارداد ببندد.

مخالف ترکاندن بمب نقل و انتقالاتی هستم/ مبلغ قرارداد بازیکنان باید نظارت و ساماندهی شود

مدیران عامل همه تیم ها نباید پیشنهاد اغوا کننده به بازیکنان بدهند 

او افزود: اگر مدیران عامل همه تیم‌های فوتبال بپذیرند که پیشنهاد‌های اغوا کننده به بازیکنان ندهند شاید مبلغ قرارداد‌ها نظم و انضباط پیدا کند، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد. همچنین ما حاضریم که گروهی برای نظارت و ساماندهی قرارداد‌ها تشکیل شود، اما هر باشگاهی مشکلات خود را دارد.

علیپور درباره اینکه با تعیین سقف قرارداد موافق است، گفت: به نظرم تعیین سقف قرارداد به صورت سال‌های گذشته درست نیست، چون هیچ نظارتی در این باره وجود نداشت.

دژاگه و شجاعی به زودی به تبریز برمی گردند 

مدیرعامل تراکتور درباره زمان بازگشت کاپیتان‌های تراکتور بیان کرد: ان شاالله دژاگه و شجاعی در روز‌های آینده به تبریز می‌آیند تا در تمرینات تیم شرکت کنند و حاج صفی هم در اردوی تیم ملی به سر می‌برد و این بازیکن هم بعد از بازی‌های تیم ملی به سایر نفرات تراکتور اضافه می‌شود.

او درباره هدف تراکتور در لیگ بیستم فوتبال تصریح کرد: هر تیمی برای قهرمانی در بازی‌های لیگ برتر فوتبال حضور می‌یابد و تیم ما هم از این موضوع مستثنی نیست، اما اولویت اول ما رضایت هواداران میلیونی تراکتور است و قصد داریم دل طرفداران خود را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار