رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر:

وضعیت فاضلاب در بندرماهشهر اسفناک است/ چرا کانال‌های روباز لایروبی و آهک پاشی نمی‌شوند؟

بهمئی گفت: وضعیت فاضلاب در بندر ماهشهر و کوتاهی دستگاه‌های متولی در لایروبی و آهک پاشی کانال‌های روباز خسته کننده است.

صالح بهمئی رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وضعیت اسفناک و غیرقابل تحمل فاضلاب در این شهرستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ساماندهی و رفع مشکل فاضلاب امری ضروری است.

او افزود: اداره آبفا در شهر‌های بندرماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و چمران باید نسبت به گرفتگی منهول‌ها و سریز شدن فاضلاب در سطح شهر اقدامات اساسی انجام دهد.

بهمئی با بیان اینکه در صورت کوتاهی ادارات مربوطه در اجرای وضعیت فاضلاب در شهرستان بندر ماهشهر به جرم تهدید بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، اظهار داشت: کانال‌های روباز دفع آب‌های سطحی در منطقه ناحیه صنعتی این شهرستان نیز لایروبی و آهک پاشی نمی‌شوند و همین امر سبب بروز مشکلات جدی شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندر ماهشهر در پایان با تاکید بر اینکه اجرایی نشدن عملیات لایروبی و آهک پاشی کانال‌های روباز و دفع آب‌های سطحی در زمان اپیدمی ویروس کرونا سلامت و جان مردم را به خطر می‌اندازد، تصریح کرد: شهرداری موظف به انجام این اقدامات است و در صورت کوتاهی در این زمینه، به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.