نخستین دوره آموزش مقدماتی تئاتر در گتوند آغاز شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: به منظور کشف و پرورش استعداد‌های فرهنگی هنری در شهرستان، نخستین دوره آموزش مقدماتی تئاتر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: به منظور کشف و پرورش استعداد‌های فرهنگی هنری در گتوند، نخستین دوره آموزش مقدماتی تئاتر در سال ۱۳۹۹ در تالار اجتماعات قیصرامین پور این شهرستان برگزار شد.

او افزود: بعد از اجرا و برگزاری موفق دوره‌های آموزشی تئاتر درسال‌های گذشته به کمک انجمن هنر‌های نمایشی وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند، نخستین دوره آموزشی به صورت مقدماتی زیرنظر حمیدرضا هیبتی مسئول انجمن هنرهنای نمایشی گتوند و مدرس دوره آغاز شد.

بهداروندی ضمن تاکید بر روحیه افزایی و ترغیب جوانان به آموزش با توجه به بروز بیماری ویروس کرونا تاکیدکرد: ویروس کرونا چند وقتی است تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری را تحت تاثیر خود قرار داده است و علاقه‌مندان از آموزش دور مانده بودند و با توجه به قوانین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کلاس‌های آموزشی از سوی انجمن‌های فرهنگی و هنری شهرستان با رعایت کامل اصول بهداشتی در گتوند آغاز به کار کرد.

دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند تصریح کرد: تمامی علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌توانند همه روزه جهت ثبت نام در کلاس‌های فعال انجمن‌های فرهنگی هنری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه یا با شماره تماس ۰۶۱۳۶۳۲۵۸۰۰تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.