اعلام برنامه‌های هفته سلامت بانوان در خوزستان

از سوی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان برنامه‌های هفته سلامت بانوان با محوریت سلامت زنان در دوره کرونا اعلام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پارسافخر مشاور استاندار و سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: به مناسبت هفته سلامت زنان با اجرای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز وبینار آموزشی در روز چهارشنبه ۲۳مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ تحت عناوین (تغذیه در دوران کرونا، مدیریت استرس در دوران کرونا) ویژه بانوان شاغل در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی از طریق آدرس web conf.ajums.ac.ir/mb-khanevadeh برگزار می‌شود.

او بیان داشت: از کلیه بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در این وبینار شرکت نمایند همچنین برنامه‌هایی با استفاده از فضای مجازی ویا حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

پارسافخر افزود: تجلیل از چندتن از بانوان فداکار کادر درمان و همچنین پرستاران و برگزاری نشست مشترک با اهالی رسانه بمنظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم زنان وخانواده‌ها با عناوینی که در روزشمار لحاظ شده است از جمله‌ی این برنامه‌ها خواهد بود.

مشاور استاندار خوزستان تصریح کرد: هفته ملی سلامت زنان در روز پنجشنبه۲۴ مهر (زنان پیشگامان خود مراقبتی و حفاظت از خود و اعضای خانواده در پیشگیری از کووید ۱۹)، جمعه۲۵ مهر (پاسداشت و تکریم بانوان فداکار کادر بهداشت و درمان به عنوان پیشتازان پیشگیری و درمان کووید ۱۹) شنبه۲۶ مهر (شیوه زندگی سالم زنان و کووید ۱۹ با تاکید بر چاقی به عنوان عامل وخامت کووید۱۹)، یکشنبه ۲۷مهر (سلامت باروری زنان)، دوشنبه ۲۸مهر (زنان و سلامت روانی در همه گیری کووید ۱۹) است.

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: سه شنبه ۲۹مهر (نقش زنان در ترویج منابع معتبر آموزشی و اطلاعات معتبر و پیشگیری از انتشار باور‌های غلط در باره پیشگیری و درمان کووید ۱۹)، چهارشنبه ۳۰مهر (پیشگیری از آسیب‌های شغلی و اجتماعی زنان در اپیدمی کووید ۱۹) است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.