رویداد رونمایی از محصولات ۲۰۲۰ اپل؛

آیفون ۱۱ و آیفون XR ارزانتر از قبل

شب گذشته اپل قیمت دو گوشی iPhone 11 و iPhone XR را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بالاخره شب گذشته رویداد اپل برگزار شد، قبل از برگزاری این رویداد بازار شایعات درباره قیمت‌ها و مدل‌هایی که قرار است معرفی شوند داغ بود.

آیفون ۱۲ با قیمت ۷۹۹ دلار جانشین آیفون ۱۱ است، اما اگر دنبال آیفونی با همین اندازه هستید و این قیمت برای شما زیاد است، آیفون ۱۱ ارزان‌تر شده است.


بیشتر بخوانید


 

آیفون ۱۱ را می‌توان با قیمت ۵۹۹ دلار خرید، نه تنها این آیفون بلکه آیفون XR که دو سال پیش معرفی شد اکنون با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. به این ترتیب، اپل محصولات کاملاً پایداری دارد که از ۳۹۹ دلار با آیفون SE جدید شروع می‌شود و ۱۰۰ دلار افزایش می‌یابد - تا زمانی که به فاصله ۲۰۰ دلاری آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو برسد.

ارزان قیمت‌ها در راهند

بدیهی است که این قیمت گذاری فقط برای ایالات متحده معتبر است. در سراسر جهان و بقیه کشور‌ها، آیفون ۱۱ در انگلیس ۵۹۹ پوند، در آلمان ۶۶۱ یورو، در فرانسه و اسپانیا ۶۸۹ یورو و در ایتالیا ۷۱۹ یورو است.

از طرف دیگر، آیفون XR با قیمت ۴۹۹ پوند در انگلیس، ۵۶۴ یورو در آلمان، ۵۸۹ یورو در فرانسه و اسپانیا و ۶۱۹ یورو در ایتالیا به فروش می‌رسد. در هند، آیفون ۱۱ با ۵۴.۹۰۰ روپیه شروع می‌شود، در حالی که iPhone XR با ۴۷.۹۰۰ روپیه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار