در بسته حوادث چهار شنبه ۲۳ مهرماه ۹۹ بخوانید؛

دستگیری سارقان موتور سیکلت در ماهشهر

حوادث امروز چهار شنبه ۲۳ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۲۳ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستبند ماموران کلانتری  بر دستان سارقان موتورسیکلت در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی رئیس پلیس بندر ماهشهر گفت: ماموران کلانتری ۱۳ شهر بندر امام خمینی (ره) طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز را باهدف تامین امنیت مطلوب برای شهروندان و مبارزه قاطع با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر را در سطح حوزه استحفاظی را به اجرا در آوردند.

او افزود: ماموران گشت‌های انتظامی کلانتری ۱۳ شهر بندر امام خمینی (ره) پس از تحقیقات گسترده پلیسی و گشت زنی‌های نامحسوس موفق شدند مخفیگاه ۲ خرده فروش مواد مخدر را که نقش مهمی در منحرف کردن جوانان داشته و از سارقان سابقه دار نیز بوده، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی انجام دو عملیات پلیسی این فروشندگان مواد مخدر را حین توزیع مواد در پاتوق هایشان دستگیر نمایند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: در بازرسی از منزل متهمان دستگیر شده ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه ۶۱ گرم تریاک، ۸۵ گرم شیره تریاک، یک گرم، ۷۵گرم سوخته تریاک، ۲ حقه وافور، و ۲ دستگاه ترازو توزین مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.