در شش ماهه نخست امسال؛

۱۷۴ مورد جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی اهداء شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی از اختصاص ۱۷۴ مورد جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به افراد متقاضی خبر داد.

نخعی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: کمیته امداد با هدف حمایت از ازدواج آسان به زوج ‌های جوان تحت پوشش خود، کمک هزینه خرید جهیزیه برای نوعروسان و هدیه ازدواج برای پسران مساعدت می ‌کند.

او افزود: در شش ماهه نخست سال ۹۹، بین پنج تا شش میلیون تومان به نوعروسان و یک تا دو میلیون تومان هدیه ازدواج پسران به طور سرانه مساعدت شده است که این مبلغ علاوه بر کمک‌های خاص خیرین است.

نخعی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۹ نیز ۱۷۴ مورد جهیزیه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۵۹۲ میلیون و ۷۰ هزار ریال به نو عروسان اهداء شده است.


بیشتر بخوانید


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال ۱۱ مورد هدیه ازدواج با اعتبار ۱۴۲ میلیارد ریال و ۱۰ جهیزیه موردی با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اهداء شده است.

پرداخت ۴۶ میلیارد ریال در قالب کمک هزینه ازدواج

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: پارسال به ۹۳۴ نفر جهزیه اهداء شده است که اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به اینکه پارسال در مجموع هزار و ۴۷۶ مورد با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال در قالب جهیزیه به افراد مساعدت شده است، افزود: ۲۴۷ جهیزیه موردی با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ۱۹۳ هدیه ازدواج با اعتبار ۲ میلیارد ریال به مددجویان استان اهداء شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.