ارائه ۱۳۷ هزار و ۲۷۰ خدمت در طرح بصیرت عاشورایی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ارائه ۱۳۷ هزار و ۲۷۰ خدمت در طرح بصیرت عاشورایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح بصیرت عاشورایی طی ماه‌های محرم و صفر و با در نظر گرفتن شرایط شیوع ویروس کرونا اجرایی شد.

او از ارائه ۱۳۷ هزار و ۲۷۰ خدمت در طرح بصیرت عاشورایی خبر داد و افزود: در این راستا ۲۴ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از ارسال بسته‌های مهر تحصیلی با قید زمان مطابق نیات واقفین خبر داد و گفت: در این زمینه یک هزار بسته به ارزش  ۱۹۶ میلیون ریال توزیع شد.

او همچنین از توزیع ۳ هزار پرچم در قالب طرح «هر خانواده، یک هیات، هر خانه یک حسینیه» خبر داد و گفت: در این زمینه نیز ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

کرمی  ادامه داد: ۲ هزار بسته گوشت از نیات موقوفات و مراکز افق بقاع متبرکه به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.
 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در طرح بصیرت عاشورایی ۱۰ هزار بسته گوشت توسط حسینیه اعظم زنجان توزیع شد، افزود: در این زمینه نیز ۴ میلیارد ریال هزینه شد.

او گفت: حمایت از محافل بزرگ قرآنی، حمایت از بسیجیان برای برگزاری محافل قرآنی، حمایت از گروه‌های جهادی برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی، حمایت از هیات‌های مذهبی نیز از دیگر اقداماتی است که اوقاف در طرح بصیرت عاشورایی انجام داده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.