غبار صبحگاهی پدیده غالب مناطق مرکزی اصفهان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: افزایش ابر و غبار صبحگاهی در مناطق غربی و مرکزی استان اصفهان در روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله علی عسگریان کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه جوی پایدار در سطح استان اصفهان حاکم است، اظهار کرد: امروز آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: افزایش ابر در نیمه غربی استان از بعد ازظهر پنجشنبه تا روز جمعه پدیده غالب است و در مناطق مرکزی به ویژه در ساعات اولیه روز غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۲۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: در این بازه چوپانان با دمای ۲۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.