کشف و پلمب انبار احتکار لاستیک خودروهای سنگین در خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان از کشف تعداد زیادی لاستیک خودروهای سنگین احتکار شده در یک انبار‌ واقع در یکی از شهرستان های استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس گزارش رسیده از سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم اقدام به احتکار و انبار لاستیک خودروی سنگین در یکی از شهر‌های استان کرده بودند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

او افزود: این افراد اقدام به جذب لاستیک کرده تا بین متقاضیان واجد شرایط توزیع کنند، اما با توجه به وضعیت حساس اقتصادی متاسفانه این لاستیک‌ها را توزیع نکردند و اقدام به احتکار آن‌ها و فروش لاستیک‌ها با قیمت آزاد نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین اظهار داشت: پس از بررسی و دستورات لازم ضمن شناسایی محل نگهداری لاستیک‌ها آن‌ها را کشف و ضبط شد و یکی از متهمان اصلی به اتهام اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی دستگیر و در بازجوی صورت گرفته به فروش خارج از مجوزات ارائه شده اقرار کرد و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری مناسب روانه زندان شد.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان با بیان اینکه دستگیری همه رابطان و دلالان و خریداران کالای مربوطه، در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است، ادامه داد: اشخاصی که مسئول نظارت بر حسن انجام توزیع کالا به دست متهمان بوده اند و در این امر اهمال کرده و زمینه ساز ورود خسارت به اموال بیت المال شده اند نیز در این پرونده تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه مبارزه قاطع با اخلال گران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد، بیان داشت: از شهروندان خواهشمندیم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت به دادگستری خوزستان با ارائه مستندات گزارش و اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار