پلیس آگاهی مازندران از راز قتل زن گیلانی پرده برداشت

رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل و دستگیری یکی از متهمان پرونده زن گیلانی در شهرستان تنکابن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی کشف جسد زنی اهل استان "گیلان" ساکن شهرستان "رودسر" در منطقه ۳ هزار شهرستان "تنکابن" در تاریخ ۲ مهرماه امسال، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کار آگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس آگاهی شهرستان "تنکابن" با حضور در محل کشف جسد در بررسی‌های اولیه و با توجه به نظریه پزشکی قانونی دریافتند، زنی ۲۳ ساله در ارتفاعات ۳ هزار از سوی فرد یا افرادی ناشناس از ناحیه سر مورد اصابت جسم سخت قرار گرفته و به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، پس از چند روز رد پای یک زن و مرد به ماجرا باز شد و در نهایت یک زن به اتهام سرقت و قتل دستگیر شد.

او افرود: متهمه در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ادعا کرد، همراه همسر صیغه‌ای خود مقتول را از "لنگرود" به عنوان مسافر سوار کرده و با انگیزه سرقت طلاجات، تصمیم گرفتند او را به مکانی نامعلوم برده و اقدام به سرقت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات و بازجویی‌های پلیس از این زن، گفت: برابر اظهارات این زن هیچ رابطه‌ای بین آنان و مقتول وجود نداشته و تنها با مشاهده طلاجات مقتول به این فکر افتاده که خودرو را به مسیر فرعی برده و با بستن دست و پای مقتول پس از سرقت طلاجاتش او را به قتل رساندند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: با توجه به متواری بودن مرد قاتل در این پرونده تلاش برای دستگیری این فرد در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.