انتخاب روش غیر مستقیم از سوی ۶۰ درصد افراد دارای سهام عدالت

معتمد با بیان اینکه ۶۰ درصد افراد دارای سهام عدالت در کشور روش غیر مستقیم را انتخاب کردند گفت: شرکت‌های سرمایه گذاری استانی متولی سهام این سهامداران شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معتمد معاون نظارت نهاده‌های مالی بورس و اوراق بهادار کشور گفت: شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت به منظور حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به شهریور ۹۹، افزایش سرمایه و انعکاس اطلاعات برای سرمایه گذاری اقدام کردند.

او افزود: برای ۲۷ استان تاکنون فرایند کار انجام شده و ۱۲ استان نیز نمادشان در بورس بازگشایی شده است و افرادی که سهام داری غیرمستقیم را انتخاب کردند در این استان‌ها می‌توانند تا ۶۰ درصد سهام خود را به فروش برسانند.

معاون نظارت نهاده‌های مالی بورس و اوراق بهادار کشور بیان کرد: در استان سمنان در حال حاضر افزایش سرمایه شرکت در کدال به ثبت رسیده است و سهامداران شناسایی شدند.

معتمد ادامه داد: تهیه صورت‌های مالی و افشای این صورت‌های مالی در سازمان بورس و پس از آن معرفی نماد و بازگشایی نماد از مراحل بعدی روند اجرایی تشکیل شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان است.

او افزود: امروز نیاز است تا شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان، تکمیل فرایند موجود را در دستور کار قرار دهد تا پس از بازگشایی نماد، براورد سود را انجام داده و با برگزاری مجمع، در گام اول بتواند سود سهام را در بین ۲۲۰ هزار نفری که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، پرداخت کند.

معتمد ابراز کرد: برگزاری مجمع به صورت غیرحضوری و از طریق ثبت نام این سهامداران در سامانه‌های برخط، تقسیم سود و مابقی روال، نیاز امروز شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت استان سمنان است که باید پس از تایید صورت‌های حسابرسی و بازگشایی نماد در بورس، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار