دعوت استاندار آذربایجان شرقی،ازاقشار مختلف برای شرکت در پویش پازل همدلی

استاندار آذربایجان شرقی از اقشار مختلف مردم و مسئولان برای شرکت در پویش پازل همدلی دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی بااشاره به پویش پازل همدلی  گفت: این طرح از جمله اقدامات خلاق و موثری است که در شرایط حساس کنونی، راه‌اندازی شده است.

او افزود: از تمامی مردم و مسئولان استانی دعوت می‌کنم که با شرکت در این پویش، سازمان بهزیستی را در رفع مشکلات و نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند همراهی کنند.

او با اشاره به سابقه درخشان مردم تبریز و آذربایجان در دستگیری از محرومان و کار‌های خیر، ادامه داد: مردم آذربایجان شرقی در رزمایش کمک مومنانه هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: به رغم وجود مشکلات اقتصادی در جامعه از تمامی هم‌استانی‌های عزیز درخواست داریم که متناسب با توان مالی خود در پویش پازل همدلی شرکت کرده و در شکوفایی استعداد‌های فرزندان این مرز و بوم سهیم باشند.

پورمحمدی با قدردانی از حمایت و همراهی خیران در موضوعات مختلف و برهه‌های حساس گفت: خیران استان همواره در کار‌های خیر پیشگام بوده و یاری گر دولت در بخش‌های مختلف بوده‌اند و از این مردان و زنان بی‌ادعا نیز انتظار داریم که با مشارکت در پویش پازل همدلی، فرزندان خود را از نعمت تحصیل بی دغدغه بهره‌مند سازند.

او با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در این پویش افزود: ایجاد و حفظ روحیه تعاون و همدلی در جامعه، یک ضرورت انکارناپذیر است و مطمئنا کوچکترین کمک نقدی برای اجرای این پویش می‌تواند در نهایت باعث رفع مشکلات مختلف در حوزه آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد نیازمند شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار