کرونا ورودی های مناطق ییلاقی تفت را بست

فرماندار تفت گفت: با توجه به افزایش شیوع کرونا راه‌های دسترسی به روستا‌های ییلاقی این شهرستان از امروز تا بعدازظهر روز شنبه ۲۶ مهرماه مسدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا نوکار، فرماندار شهرستان تفت گفت: با توجه به اینکه بر اساس نظرات متخصصان حوزه بهداشت، تجمعات خانوادگی یکی از عوامل اصلی شیوع کرونا است و معمولاً در ایام تعطیل و پایانی هفته شاهد تجمعات خانوادگی در مناطق ییلاقی این شهرستان تفت هستیم، بر آن شدیم محدودیت هایی در تردد وسایل نقلیه اعمال کنیم.

او ادامه داد: به ‌منظور حفظ سلامت هم استانی‌ها و روستائیان بر اساس مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مقابله با ویروس کرونا مسیر‌های منتهی به مناطق ییلاقی از امروز تا بعدازظهر روز شنبه ۲۶ مهرماه مسدود است و از ادامه حرکت مسافرین در این مسیر جلوگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان تفت در پایان تصریح کرد: با توجه سالمند بودن اغلب جمعیت ساکن در شهرستان تفت، افزایش رفت‌ و آمد‌های غیرضروری خطرات جبران‌ناپذیری را برای سلامت مردم این شهرستان در پی خواهد داشت و از هم استانی‌ها و هم شهریان عزیز درخواست می‌شود تا کاهش شیوع ویروس کرونا، از رفت‌ و آمد‌های غیرضروری و سفر‌های تفریحی به این شهرستان خودداری کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار