مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام عنوان کرد؛

امدادرسانی هلال‌احمر ایلام به ۱۴۷ حادثه از آغاز سال تاکنون

علی اکبری گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان ایلام از آغاز سال تا امروز ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۹ به ۲۶۲ مصدوم در ۱۴۷ حادثه امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در این مدت به ۶۵ مورد حادثه جاده ای، ۴۱ مورد کوهستان، ۱۳ مورد آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، ۱۱ مورد خدمات حضوری،۵ مورد حادثه غرق شدگی، ۲ مورد خدمات مناسبتی و ۳ مورد حادثه شهری، یک مورد سیل و ابگرفتگی، ۵ مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد زلزله امداد رسانی کرده اند.

او ادامه داد: در این حوادث ۲۶۲ نفرمصدوم شدند که ۱۵۲ نفر آن مربوط به حوادث جاده‌ای است همچنین ۲۶ نفر در حوادث کوهستان، ۴ نفر در حوادث آتش سوزی، ۶۷ نفر در حوادث شهری، ۴ نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی، یک نفر در حوادث غرق شدگی و ۱۱ نفر در خدمات حضوری دچار مصدومیت شده بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام افزود: در این حوادث، ۹۳ نفر از طریق بالگرد و آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و ۷ نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

او مطرح کرد: در فعالیت‌های امدادی از آغاز سال تا امروز ۲۴ مهر ماه ۱۸۸ تیم عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۶۱ نفر نیروی عملیاتی به حوادث مختلف در سطح استان اعزام شده اند.

علی اکبری بیان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.