۱۰ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی مهاباد انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: نیمه نخست امسال ۱۰ هزار مورد بازرسی صنفی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی شهرستان مهاباد انجام شد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در ۶ ماهه سپری شده از سال جاری ۱۰ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی انجام و ۵۷۹ پرونده به ارزش ریالی ۵۷ میلیارد ریال در این شهرستان تشکیل شد.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: در همین مدت طی گشت‌های مشترک هزار و ۵۷۹ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی سطح شهر و روستا صورت گرفته که طی آن ۶۸ پرونده به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


جهین اضافه کرد: همچنین ۱۵ تن آرد خارج از شبکه در مهاباد کشف شد که این میزان آرد در قالب ۳۹۱ کیسه ۴۰ کیلوگرم از متخلفان به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی واحد‌های صنفی توزیعی، خدماتی، فروشگاهی و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ و یا با مراجع حضوری با ما در میان بگذارند تا در کمترین فرصت ممکن مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.