شاد،بستری ایمن در تعطیلی یک هفته ‌ای مدارس خراسان جنوبی

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: برای تداوم فعالیت ‌های آموزشی دانش آموزان در شرایط کرونایی و با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای مدارس، شبکه شاد بستری ایمن برای تحقق هدف‌های آموزشی است.

آذری نصر آباد مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با تعطیل شدن مدارس و افزایش استفاده از ظرفیت شبکه شاد، الگوی مصرف اینترنت در بحث ارائه آموزش به دانش آموزان و بحث آموزش عالی تغییر می کند و نیاز افراد متفاوت می‌شود.

او افزود: سرویس‌ های مخابراتی مختلفی برای حمایت از این قشر و تعدیل شرایط و کاهش هزینه‌ ها ارائه می ‌شود.

آذری نصر آباد ادامه داد: یکی از این سرویس ‌ها سیم کارت انارستان است که به دانش آموزان ۷ تا ۱۸ ساله استان ارائه می‌شود تا از ویژگی خاص این سیم کارت که ۴ گیگ ترافیک رایگان است برخور دار شوند.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: کلیه ارتباطات و ترافیک مرتبط به بستر شاد رایگان بوده و دانش آموزان برای جلوگیری از ایجاد مشکل در این شبکه تست ‌های مرتبط با وضعیت سرویس خود را انجام دهند.


بیشتر بخوانید


او بیان کرد: بسته حمایتی با ۲۰ گیگ ترافیک رایگان همراه اول نیز بر روی سیم کارت ‌های معلمانی که اسامی آن‌ها توسط وزارت آموزش و پرورش ارائه شده تعبیه می ‌شود.

آذری نصر آباد عنوان کرد: در بحث آموزش عالی نیز بسته‌ های ۱۲۰ گیگابایتی، جهت استفاده از سامانه ‌های دانشگاهی برای اساتید بر روی سیم کارت‌های تلفن همراهشان فعال خواهد شد.

دریافت سیم کارت انارستان با مراجعه به دفاتر پیشخوان

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت:برای فعال‌سازی این سیم‌کارت کافی است یکی از والدین با در دست داشتن کارت و یا کد فعال‌سازی سیم‌کارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) و تصویر شناسنامه نوجوان به یکی از فروشگا‌های برند مخابرات یا دفاتر پیشخوان مراجعه کند.

او افزود: این سیم کارت دارای بسته خوش آمد رایگان با حجم ۳ گیگابایت اینترنت پر سرعت نسل ۴/۵ همراه با ۱۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۱۰۰عدد پیامک است.

آذری نصر آباد اظهار کرد:هنگام فعال سازی سیم کارت به صورت خودکار این بسته فعال خواهد شد و نیازی نیست مشترک اقدام خاصی انجام دهد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد:علاوه بر بسته‌های مجازی امن سیم کارت انارستان یک بسته ۲۴ گیگ ۶ ماهه نیز برای استفاده دانش آموزان استان در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: برای تسهیل استفاده از این بستر امن هر ماه به مدت یک هفته ۴ گیگابایت اینترنت به صورت کاملا خودکار فعال خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.