مراسم نماز جمعه فردا در اردبیل و برخی شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: بنابر رعایت ضوابط ستاد مقابله با کرونا فردا نماز جمعه در شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر اقامه نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام ناصر نصیری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: بنابر رعایت ضوابط ستاد مقابله با کرونا و نیز تشدید وضعیت قرمز شیوع این بیماری فردا نماز جمعه در شهرستان‌های اردبیل و مشگین‌شهر، لاهرور و رضی اقامه نمی‌شود.

او افزود: در بقیه شهرستان‌ها هم نماز جمعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه می‌شود که از مردم انتظار داریم از آوردن کودکان و سالمندان با توجه به حساسیت شرایط اجتناب کنند و تمامی موازین بهداشتی مورد توجه واقع شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: از حاضران در اقامه نماز جمعه انتظار می‌رود حتما از ماسک استفاده کنند و استفاده از مهر و سجاده شخصی را در هنگام اقامه نماز مورد توجه واقع دهند تا شرایط شیوع این بیماری در استان کاهش یابد.

نصیری افزود: تا زمان تداوم وضعیت قرمز در این شهرستان‌ها اقامه نماز در این شهرستان‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود و در این زمینه انتظار می‌رود تا در راستای رسیدن به وضعیت سفید همگان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار