اشتغالزایی در دشت آزادگان در گروی فعال کردن شهرک‌های صنعتی

فرماندار دشت آزادگان گفت: اشتغالزایی برای اهالی دشت آزادگان با فعال کردن شهرک‌های صنعتی و حمایت از طرح‌های اشتغال خانگی میسر می‌شود.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اشتغال پایدار، فراهم کردن زمینه‌های تولید و رفع مشکلات موجود در مناطق محروم، یکی از راه‌های حمایت از اهالی این شهرستان و ادای دین به مردم ولایتمدار و همچنین تحقق منویات رهبری در حل مشکلات مردم است.

او با بیان اینکه با همدلی، اتحاد و انسجام مسئولان استانی و شهرستان مشکلات اشتغال جوانان رفع خواهد شد، افزود: تولید و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مسائل مهمی است که باید بررسی و راهکار‌های موثری برای آن در نظر گرفته شود.

سیلاوی اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه صنایع دستی، کشاورزی و همچنین فعال کردن واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی شهرستان دشت آزادگان که جز اسکلت‌هایی از آن‌ها چیزی نمانده، شناسایی و اجرایی کردن ظرفیت‌ها، اجرای طرح‌های اشتغال خانگی با هدف ارتقا و افزایش سطح درآمد مردم و به ویژه اهالی روستا‌ها و شهر‌های حاشیه مرز می‌تواند به وضعیت نامطلوب بیکاری سامان دهد و شاهد رونق اشتغال و تولید در شهرستان باشیم و شرایط زندگی مردم در شرایط اقتصادی کنونی بهبود یابد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.