توزیع ۵ هزار و ۱۶۹ گوشی و تبلت در شهرستان ‌های خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۵ هزار و ۱۶۹ گوشی هوشمند و تبلت بین شهرستان ها‌ی استان جهت استفاده دانش آموزان محروم توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت:  تعداد ۵ هزار و ۱۶۹ گوشی و تبلت با پیگیری استاندار و مشارکت سازمان نوسازی مدارس کشور تهیه شده است.

او با بیان این که این تعداد گوشی  و تبلت‌ تهیه شده جزو اموال مدارس بوده و برچسب اموال می‌خورد، افزود: مدیران مدارس پس از دریافت گوشی و تبلت‌ های آموزشگاه خود آن را به صورت امانت جهت استفاده در اختیار دانش آموزان محروم قرار می ‌دهند.

واقعی با اشاره به توزیع ۲۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده و ۲۱۰ هزار ماسک اختصاص یافته از سوی استاندار، بین مدارس روستایی، مرزی، عشایری و محروم استان از ابتدای سال تحصیلی تا کنون، عنوان کرد: شروع کار توسعه زیرساخت‌ ها در دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری با سفر معاون اول محترم رئیس جمهور به استان زده شد.


بیشتر بخوانید 


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا نفوذ زیرساخت ‌ها در استان شتاب چشمگیری بگیرد و امروز با تلاش استاندار، بیش از ۹۵ درصد مدارس بهارستان علم و ادب به شبکه‌ی ملی اطلاعات متصل شده و نفوذ شبکه‌های دیجیتال و اینترنت گوشی‌ های همراه در مناطق روستایی، مرزی و عشایری استان به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار