سرپرست فرمانداری ویژه دزفول:

آرامستان‌های دزفول تعطیل شدند/ آیین نماز جمعه این هفته برگزار نمی‌شود

فرهمندپور از تعطیلی آرامستان‌های دزفول و لغو برگزاری نماز جمعه تا اطلاع ثانوی به دلیل افزایش ابتلا به ویروس کرونا خبر داد.

علی فرهمندپور سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت نارنجی و هشدار قرار دارد، با هماهنگی ستاد کرونا، آرامستان‌های دزفول از امروز پنجشنبه تعطیل هستند.

او با اشاره به استقرار نیرو‌های انتظامی در اطراف آرامستان ها، افزود: از مردم تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران از حضور در این مکان‌ها پرهیز کنند.

فرهمندپور با بیان اینکه مطابق هماهنگی با امام جمعه دزفول، این هفته آیین نماز جمعه در شهرستان برگزار نخواهد شد، اظهار داشت: بحران کرونا در خوزستان و دزفول جدی است و هر لحظه ممکن است وضعیت شهرستان قرمز شود، به همین دلیل انتظار داریم شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع یک بحران سهمگین‌تر، اهتمام ویژه‌ای نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داشته باشند و از تردد‌های غیرضروری در اماکن شلوغ و پاساژها، برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، مراسم ختم و عروسی و تولد خودداری کرده و حتما از ماسک استفاده کنند، چراکه رعایت اصول بهداشتی بهترین و موثرترین راه برای مصون ماندن از ویروس کرونا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.