آمادگی کامل پلیس راهور مازندران برای تعطیلات پیش رو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از آمادگی کامل پلیس برای تامین امینت ترافیکی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه علی رغم اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر قرمز بودن مازندران ولی شاهد هجوم مسافران از دیروز به استان بودیم، گفت: پلیس راهور مازندران  با بهره گیری از تمام توان خود برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی توأم با آرامش در تعطیلات پیش رو آمادگی کامل دارد.

او افزود:اقداماتی نظیر گشت‌های روزانه و شبانه، اعزام تیم‌های پلیس به شهر‌های پرترافیک از جمله شهر‌های غرب مازندران، انجام تست سلامت رانندگان، برخورد با تخلفات حادثه خیز و  حضور دائمی در تقاطع‌ها در این مدت انجام خواهد شد.

سرهنگ باقری از مسافران و گردشگران خواست تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به هیچ عنوان از سرعت مجاز تخطی نکرده و از صحبت کردن با موبایل خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

او افزود: متخلفانی که انظبات ترافیکی را به هم زنند به شدت برخورد شده و خودروی آن‌ها جهت اعمال قانون به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرهنگ باقری گفت:با توجه به شیوع کرونا امسال از همیاران پلیس استفاده نخواهد شد و از ظرفیت صددرصدی نیرو‌های پلیس در تامین امنیت ترافیکی استفاده می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از مردم خواست از سفر به مازندران خودداری کرده و در صورت سفر به استان زودتر به شهر‌های خود بازگشته  تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار