اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد باغملک

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۷۲ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش طرح ایتام و محسنین کمیته امداد باغملک اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا علی پور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: مراسم اهدای ۷۲ تبلت به دانش آموزان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد باغملک با حضور نماینده دفتر نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، روسای کمیته امداد صیدون و باغملک و جمعی از مسئولان برگزار شد.

او با بیان اینکه این تعداد تبلت با مساعدت خیران برای دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند و محروم از کلاس‌های غیرحضوری تهیه شد، افزود: این دستگاه‌های الکترونیکی به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی "شاد" به دانش آموزان مددجو اهدا شد.

علی پور اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به آموزش مجازی، دانش‌آموزان مددجوی این نهاد علاوه بر پوشاک و نوشت‌افزار نیاز‌مند لوازم کمک آموزش مجازی از قبیل گوشی‌های هوشمند و تبلت هستند و به منظور تایمن نیاز آنها، از خیرین و مردم نوع دوست استان درخواست داریم در حد توان خود با کمک‌های نقدی، کمیته امداد را در تهیه این نوع وسایل آموزشی یاری دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمک‌های مردمی به هر میزانی که باشد می‌تواند برای تأمین این نیاز دانش آموزان راهگشا باشد از این رو برای خدمت به دانش آموزان نیازمند دفاتر کمیته امداد و کد مهربانی #۱۴*۸۸۷۷* به صورت شبانه روزی فعال و آماده دریافت کمک‌های مردم نیک اندیش است.

به گفته معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، امروز همچنین ۲ باب منزل مسکونی و یک کارگاه نجاری افتتاح و ۱۶ سری جهزیه و ۳۰ دستگاه کولر به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باغملک اهدا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.