گام‌های آخر باشگاه پرسپولیس برای تسویه با برانکو

باشگاه پرسپولیس با پرداخت مقدار قابل توجهی از مطالبات برانکو در مراحل آخر تسویه با این مربی کروات قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ بدون شک یکی از موفق‌ترین مربیان خارجی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود. او در سال ۱۳۹۴ در روز‌های تیره و تار باشگاه پرسپولیس هدایت سرخ پوشان را بر عهده گرفت و آغاز کننده راهی بود که باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر در پیش گرفته است.

این مربی کروات ۴ فصل سرمربی سرخ‌های پایتخت بود و موفق شد در لیگ برتر کشورمان ۳ قهرمانی پیاپی کسب کند. او در سال آخر حضورش در کنار قهرمانی لیگ، در جام حذفی نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. یکی از مهمترین اتفاقات فوتبال کشورمان در چند سال اخیر برگزاری فینال آسیا در ورزشگاه آزادی بود که در سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد، فینالی که پرسپولیس در آن نتوانست اولین قهرمانی آسیا خود را کسب کند. به تمام این افتخارات باید ۳ سوپر جام را نیز اضافه کرد. در مجمع ۷ قهرمانی در ۴ فصل، آمار فوق العاده‌ای است که هر سرمربی آرزوی دست یابی به آن را دارد و هر هواداری رویای اینکه هدایت تیم محبوبش بر عهده این شخص باشد را در سر می‌پروراند.

برانکو در روز‌های ابتدایی سال ۱۳۹۸ زمانی که در اوج محبوبیت بود، با توجه به اختلافاتی که برای دریافت حقوق خود با مدیران باشگاه داشت، با این که یکسال دیگر از قراردادش با سرخ ها باقی مانده بود، تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. این اتفاق خبر خوبی برای هواداران سرخ نبود و آن‌ها دلیل این اتفاق را مدیریت ضعیف پرسپولیس می‌دانستند.

گام‌های آخر باشگاه پرسپولیس برای تسویه با برانکو

حال بیش از یک سال از جدایی برانکو ایوانکوویچ می‌گذرد و پرسپولیس همچنان قهرمان ایران و فینالیست آسیا است. البته عملکرد گل‌محمدی در فصل گذشته بسیار خوب بود و امضای او در قهرمانی لیگ و فینالیست شدن پرسپولیس در آسیا پای این تیم بود، اما همچنان می‌توان شخصیتی که برانکو به این تیم داده است را حس کرد.

اما روز‌های خوب پرسپولیس که با برانکو شروع شده و هنوز هم ادامه دارد، با بدهی باشگاه به این مربی، حال و هوای بدی به خودش گرفته است. حالا بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از موفقیت در لیگ برتر و آسیا، به دنبال دریافت دستمزد خود هستند، اما باشگاه پرداخت طلب به برانکو را اولویت خود می‌داند.

بر اساس آخرین اخباری که از باشگاه پرسپولیس منتشر شده است، مدیران باشگاه موفق شده اند ۶۶۰ هزار یورو از طلب برانکو را پرداخت کنند. با این حساب مبلغ ۱۲۴ هزار یورو دیگر باقی می‌ماند تا طلب ۷۸۴ هزار یورویی برانکو با باشگاه پرسپولیس تسویه شود.

مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرده اند مبلغ باقی مانده از طلب برانکو را تا ۲ روز آینده به او پرداخت خواهند کرد تا سایه سنگین این موضوع از بالای سر تیم پرسپولیس برداشته شود.

گام‌های آخر باشگاه پرسپولیس برای تسویه با برانکو

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت مطالبات برانکو گفت: هیچ خطری باشگاه را تهدید نمی‌کند و ما بر اساس وظایفی که داریم باید مطالبات برانکو را پرداخت کنیم. امیدوارم هر چه سریع‌تر خیال هواداران راحت شود. هواداران واقعا نگران هستند و ما هم این نگرانی را درک می‌کنیم، به همین دلیل می‌خواهیم این موضوع را خیلی سریع حل کنیم.
باشگاه پرسپولیس این روز‌ها علاوه بر پرونده برانکو در حال از دست دادن ۲ ستاره خود یعنی شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن است که پیشنهاد‌های اغوا کننده‌ای از تیم‌های قطری دریافت کرده اند. در بدترین حالت اگر هر ۲ بازیکن از پرسپولیس جدا شوند، قطعا سرخ پوشان برای آغاز پرقدرت لیگ بیستم و شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ جایگزین مناسبی برای بشار و شجاع جذب کند.
این موضوع در حالی رخ داده است که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به علت شکایت برانکو فعلا بسته است و پس از تسویه با مربی کروات و پرداخت ۶۰ هزار فرانک جریمه به فیفا پنجره باز خواهد شد و یحیی می‌تواند تیمش را تقویت کند.

چیزی به آغاز لیگ بیستم نمانده و باشگاه پرسپولیس و هوادارانش روز‌های پر التهابی را پشت سر می‌گذارند، روز‌هایی که می‌تواند برای فصل پیش رو بسیار تعیین کننده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
برانکو ایوانکوویچ بهترین مربی که تا حالا تو لیگ ایران بود ما همچنان دوست داریم و یادمون نمیره که چه زحمت هایی کشیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
لطفا مدیران محترم ساعتی پرسپولیس و استقلال بعدازاینکه پول برانکو و شفر را پرداخت کردین دنبال یه مربی خارجی برین این دفعه با دستمزد فوق نجومی بعدا هم که نتونستین پولشو نو بدین استعفا بفرمایین کسی کاری بهتون نداره...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
پول بیت المال خوب به مزاجتان سازگار است نیوش
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
وزیر پرسپولیسی همانطور که طلب برانکو و بشاررسن را داد و پول شفر و دیاباته را نمیده چهارساله سر استقلال را میبره همانطور هم میزبانی را برای پرسپولیس خواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۱۴:۰۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
خوبه پول بیت المالو بریزن تو حلق این اجنبی اونوقت یه کودک 11ساله بخاطرنداشتن گوشی موبایل خودشو دار زد زیبا نیست.
Iran (Islamic Republic of)
Tarina
۲۲:۵۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
نه بریزن تو حلقوم شفر ودیا باطه وبچه شفر وکریمی و.....گوشی اون طفل معصوم هوایی براش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۵۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
برانکو که پرسپولیسیها لقب پروفسور به او داده بودند یکی از بی سواد ترین مربیان فوتبال است (البته سواد فوتبالی) او به هر تیم عربی که رفت بیش از دو مهاه نگهش نداشتند و سریع اخراجش کردند .واگر میبینید که پرسپولیس قهرمان شد فقط مربوط به بازیکنان حرفه ای ان تیم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
خدایش با این پول چه کارهایی نمیشه برای بورس کرد و مردم صدا هزار بار حیف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
چراماهمش به مربی های خارجی غرامت میپردازیم چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۱۱:۳۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
این فوتبال و دوسال تعطیل کنید هیچی نمیشه به خدا از‌جیب بیت المال اونم تو این شرایط که واقعا جنگ هست نمیشه که مثل روزای عادی رفتار کرد در زمان جنگ ایران و عراق همه بسیج بودن برن به جبهه نظامی الان باید همه باهم بریم به جبهه اقتصاد و فعالیتهای غیر ضرور رو متوقف کنید دوستانی که میگن همه جا به فوتبال بها میدن اولا اونجا داخل جنگ و تحریم نیستند مثل ما ثانیا باشگاهها دولتی نیستن که رفتین گلو پاره کردین که شاید شما تا آخر عمرتون نصف‌پول یه بازیکن معمولی‌رو هم نبینید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۰:۵۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
خدایا نپسند در برهه ای که اغلب مردم ایران از شدت فقر شب گرسنه می خوابند این پولهای میلیاردی اینجور ریخت و پاش شود خدایا ظلم دیگه بس است دیگه توان کشیدن نداریم مرگ بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
حیفه این همه پول با وضعیت فعلی کشور که خیلی ها داخل زباله ها دنبال نان میگردند، این طور در فوتبال داره هدر میره! اگر کسی عاشق فوتبال باشه با توپ پلاستیکی هم میره دنبال عشقش، ولی وقتی پای پول در میان میاد جز فساد چیزی در پی اش نداره. اگر باید خرج فوتبال بشه ، واگذار بشه به بخش خصوصی و بحث تبلیغات که درامد زایی بشه براشون نه این که از بیت المال بودجه رو هدر بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
تا مسئولین تجربه بشه که از خارجی ها آبی واسه ما گرم نمیشه.ما تو کشور خودمون کم مربی توانا نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
فوتبال اگر پول ساز باشه برای کشور فایده داره اگر قرار باشه میلیاردها از کشور خارج شود چه فایده ای
Netherlands
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
برانکو مردبود.جنتلمن بود.سوپرمن بود.حرفه ای بود .مثل بعضی ها(استراومجیدی)غیرحرفه ای نبود که تو کوران مسابقات تیم هاشون رو ول کنندبرن.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۹:۰۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
اینا که چند روز پیش میگفتن تا 2 روز بیشتر فرصت نداریم از اون 2 روز تا این دو روز کلی فاصله رفته.
پول رو دادید نوش جونش کار کرد حقشه ولی این کارها یعنی چی دارید بازی در میارید که بگین اوضاع باشگاه بده؟ تو این چند روزه فقط تو بوق و کرنا کردید که وضعیت مالی ما بده؟
یه سوال الان تو این کشور وضعیت مالی کی خوبه؟
اگه دست من بود میگفتم کلا فوتبال رو جمع کنن سر ورزش های دیگه خرج کنند خداوکیلی ارزشش خیلی بیشتره
آخرین اخبار