جمعیت شهرستان میبد افزایش یافت

رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان میبد گفت: جمعیت این شهرستان در شش ماهه نخست امسال به صدو شش هزار و ۱۰۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حسن زارعی رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان میبد با اشاره به آمار جمعیت این شهرستان در شش ماهه نخست امسال،  گفت: جمعیت شهرستان میبد تا پایان شهریور ماه امسال به صدو شش هزار و ۱۰۷ نفر رسید که از این تعداد پنجاه و چهار هزار و ۲۷۷ نفر مرد و پنجاه و یک هزار ۸۹۳ نفر زن هستند.

او با بیان اینکه ۸۹۹ واقع ولادت شش ماهه نخست امسال ثبت شده است، افزود: از این تعداد ۴۳۹ نفر مرد و ۴۶۰ نفر زن هستند این درحالی است که آمار ولادت در مقایسه با شش ماهه مشابه پارسال ۹۱۷ نفر به ثبت رسیده که کاهش ۲ درصدی ولادت داشته ایم.

زارعی در ادامه عنوان کرد و گفت: در شش ماهه سال ۹۸ تعداد فوتی‌های شهرستان ۲۱۷ نفر بوده است که این آمار با افزایش۲۴/۴دهم درصد در شش ماهه نخست امسال به ۲۷۰ نفر رسیده است.

او با اشاره به اینکه چهل و هفت هزار ۵۲۱ شناسنامه مکانیزه صادر شده است گفت: ۳۰۱ واقع ازدواج در شش ماهه امسال و ۲۵۶ واقع ازدواج در شش ماهه نخست سال گذشته به ثبت رسده است که خوشبختانه رشد ۵/۱۷ درصدی داشته ایم.

رئیس اداره ثبت و احوال شهرستان میبد با بیان اینکه تاکنون ۹۰ درصد از شهروندان میبدی اقدام به درخواست کارت ملی هوشمند نموده اندگفت: ۶۷ واقع طلاق در شش ماهه امسال جاری به ثبت رسده که است که نسبت به شش ماهه سال گذشته بدون تغییر بوده است.

زارعی در ادامه عنوان کرد و گفت: فراوانی نام‌ها در شش ماهه امسال در پسران به ترتیب امیر علی، ابوالفضل، امیرحسین، امیرعباس و علیرضا و در دختران به ترتیب فاطمه، زینب، زهرا، حلماء و بهار است.

زارعی در پایان گفت: مهلت قانونی ثبت وفات ۱۰ روز و ثبت ولادت ۱۵ روز است از شهروندان میبدی تقاضا داریم در زمان مقرر اقدام نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.