سهم ۷ میلیارد تومانی هرمزگانی‌ها در بازسازی حرم حضرت زینب (س)

امام جمعه بندرعباس از همه مردم مومن هرمزگان خواست که در بازسازی حرم حضرت زینب (س) شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس گفت: سهم مردم هرمزگان در بازسازی یکی از شبستان‌های حرم حضرت زینب (س) هفت میلیارد تومان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سفر خود به کشور سوریه به نمایندگی از مردم هرمزگان برای بررسی روند بازسازی حرم حضرت زینب (س)، از مومنان هرمزگانی خواست که در این امر خیر شرکت کنند.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: برای مشارکت مردم استان در این کار مقدس سهم هر شهرستان مشخص خواهد شد و ستاد بازسازی حرم زینب (س) در هرمزگان تشکیل و در آینده شماره حساب برای دریافت مشارکت‌های مردمی اعلام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به ۲۴ مهر و روز ملی وقف گفت: وقف صدقه جاری و چشمه جوشان ماندگاری از برکات برای انسان است.

او افزود: وقف کردن فقط وظیفه ثروتمندان نیست بلکه هر انسان اندازه توان خود می‌تواند این کار خداپسندانه را انجام دهد.

امام جمعه بندرعباس گفت: شناخت نیاز‌های جامعه و وقف کردن برای تامین این نیاز‌ها یکی از بهترین روش‌های وقف است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده از مسوولان اداره کل اوقاف هرمزگان خواست با ارائه گزارش‌ها در مورد موقوفه‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها موجب تشویق مردم برای وقف اموال خود شوند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
چرا امام جمعه نمیخواد خانه های مردم فقیر درست بشه ...چرا نمیخواد اب رسانی درست بشه . مگه حضرت زینب (س) گفته برای من مقبره از جنس طلا درست کنید
آخرین اخبار