اله‌یاری مطرح کرد؛

لزوم همکاری مجلس و دولت برای برطرف کردن چالش‌های موجود در کشور

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها گفت: مجلس و دولت باید با هم هماهنگ شوند تا چالش‌های موجود در کشور را برطرف کنند.

لزوم همکاری مجلس و دولت برای برطرف کردن چالش‌های موجود در کشور علی محمد اله‌یاری نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند مصوبات شورای عالی استان‌ها را به عنوان قوانین محلی بررسی و تائید یا ابطال کند؛ دیوان عدالت اداری است.

وی با اشاره به اینکه نگاه رئیس دیوان به مصوبات شورای عالی استان‌ها، مثبت و ارزنده است، بیان کرد: تعدد پرونده‌ها به دلیل نقض در قوانین موجود است، قوانین موجود به تناسب رشد جمعیت قوانین به روز و کارآمد نشده است این یکی از چالش‌های اساسی مدیریت شهری و روستایی است.

نماینده استان خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها  افزود: مصوبات شورا‌ها بر اساس شناخت نیاز‌ها وضع می‌شود یکی از نیاز‌ها تامین مسکن است، همچنین باید درباره درآمد پایداری شهرداری ها  نیز برنامه ریزی شود که این منجر به برخی فساد در شهرداری‌ها می‌شود.

اله‌یاری ادامه داد: باید از ظرفیت شورا استفاده شود، مجلس و دولت با هم هماهنگ شود تا چالش‌های موجود در کشور را برطرف کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار