تیم فوتبال ذوب‌آهن به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه روند آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ برتر فردا شنبه به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: صبح امروز بازیکنان تیم تمرین خوب و با نشاطی را در ورزشگاه ملت پشت سرگذاشتند و بعد از ظهر اصفهان را به مقصد اراک برای دیداردوستانه با تیم آلومینیوم این شهر ترک کردند.

علی شجاعی افزود: دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن روز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود که امیدوارم در این دیدار موفق ظاهر شویم.

شجاعی با اشاره به اینکه تیم ذوب آهن زیر نظر رحمان رضایی سرمربی تیم تمرینات خوب و منظمی را برگزار می‌کند، افزود: در اولین دیدار فصل بیستم تیم ما در فولادشهر اصفهان از فولاد خوزستان پذیرایی می‌کند که امیدواریم بتوانیم پیروز میدان شویم.

او خطاب به هواداران گفت: همه اعضای مجموعه ذوب‌آهن برای موفقیت این تیم در فصل بیستم لیگ برتر فوتبال کشور از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

ذوب‌آهن پس از همشهری خود سپاهان دومین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ میلادی راه یافت و با کسب چهار عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های پرافتخار این جام به حساب می‌آید.

این تیم تاکنون چهار بار به عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فصل قبل با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر کشور قرار گرفت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار