افزایش ۹ درصدی مصرف CNG در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در نیمه نخست امسال، ۹۰ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۱۳۹ مترمکعب گاز CNG در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد بیشتر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،احمد فعله‌گری با اشاره به ارزان و پاک بودن سی ان جی نسبت به دیگر سوخت‌ها، گفت: پارسال در همین مدت ۸۳ میلیون و ۴۹۰ هزار و ۱۶۵ مترمکعب گاز CNG در استان مصرف شد.

او  بر آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت برای ارائه خدمات مستمر به شهروندان تاکید کرد و افزود: ظرفیت مناسبی به لحاظ عرضه CNG در استان وجود دارد و اکنون ۵۲ باب جایگاه فعالیت دارند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان بیان کرد: مشترکان کردستانی در نیمه اول امسال یک میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۷۲۹ مترمکعب گاز طبیعی مصرف کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۱۱ درصد افزایش یافت.

فعله‌گری تاکید کرد: در نیمه نخست امسال سهم نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج از مصرف گاز طبیعی ۶۱۷ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۷۵۳ مترمکعب بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد رشد داشت.

در حال حاضر ۵۴۵ هزار و ۷۰۰ مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و عمومی، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۳ درصد جمعیت روستایی کردستان از خدمات شرکت گاز بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.